آموزش فارکس شمسیان

بانک مرکزی اروپا: ریکاوری قدرتمند اقتصادی فرانسه و اروپا در راه است

بانک مرکزی اروپا

ویلوری یکی از اعضای بانک مرکزی اروپا گفت : ریکاوری اقتصادی فرانسه و اروپا به نظر بسیار قدرتمند می آید.

طبق نظرات وی:

  • انتظار می‌رود اسپایک تورمی یک امر موقتی باشد.
  • سیاست بانک مرکزی اروپا باید هوشیارانه باشد اما می توان صبور ماند.
  • بانک مرکزی باید به شکل تدریجی از جایگاه فعلی سیاست ها خارج شود.

بانک مرکزی اروپا “ECB” تنظیم کننده سیاست های مالی ناحیه یورو است که تعیین کننده نرخ بهره همچنین سیاست های انبساطی و انقباظی یورو به شمار می رود.

طبق روند بازار این بانک هموراه به دنبال یک هدف برای دستیابی به ثبات قیمتی با نرخ تورم پایین است.

اعضای این بانک طبق آخرین نشست خود نرخ بهره را بر روی 0% ثابت نگه داشتند و سیاست های مالی خود را تغییر ندادند. آن ها گفتند که تورم های اخیر ناشی از تلاقی فاکتورها بوده و قطعا موقتی است.

بنظر شما شاخص یورو به کدام سمت خواهد رفت؟

در حال حاضر ساختار بانک مرکزی اروپا به گونه ای است که این اجازه را با آنها نمی دهد تا با تامین مالی بیشتر بتواند کاری کند تا به رشد اقتصادی بالاتری از ایالات متحده آمریکا دست یابد و همین امر اصلی ترین نگرانی آن ها نسبت به کم بودن تورم در این ناحیه می باشد.

معاون بانک مرکزی اروپا بیشتر بر حفظ حمایت های پولی و مالی تاکید دارد و حتی اشاره کرده است که در صورت نیاز بسته اضطراری خرید های همه گیری را حتی می توان برای برخی نواحی افزایش داد.

در نهایت طبق بررسی های انجام شده و نرخ تورم کم سابقه احتمال می رود که اقتصاد فرانسه در اوایل سال 2022 میلادی به سطح پیشین خود (پیش از همه گیری ویروس کرونا) باز خواهد گشت.

در حال حاضر هدف مسئولین مرتبط  این کشور رشد 5 درصدی اقتصاد فرانسه در سال 2021 می باشد.

“امانوئل مکرون” رئیس جمهور حال فرانسه در هفته گذشته اشاره ای به دوره دوم بازیابی اقتصادی کشور داشت و گفت که این امر می تواند تسریعی در سرمایه گذاری ها داشته باشد و در این راستا گمانه زنی هایی مطبوعات و اقتصاد دانان را جهت ارائه یک بسته محرک اقتصادی دیگر بالا برده است.

دولت فرانسه، تابستان سال گذشته از یک بسته محرک 100 میلیارد یورویی جهت مقابله با بدترین رکود اقتصادی کشور پس از جنگ جهانی دوم را رونمایی کرد بلکه بتواند اقتصاد فرانسه را در مقابل همه گیری کویید-19 نجات دهد.

به این مطلب چند ستاره میدهید؟
[Total: 2 Average: 3]
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

تیم تحلیلی نیما شمسیان در سال 88 شکل گرفت که شامل با تجربه ترین و همچنین موفق ترین تریدر های ایرانی بود ، لذا تصمیم به ایجاد سایتی کردیم تا دانش و مهارت های خود را به سایر افراد بصورت رایگان ارائه دهیم . اسم سایت دلیل بر این نمیشود که فقط در باینری فعالیت داریم بلکه بازار اصلی ما فارکس و ارز های دیجیتال میباشد . پیشنهاد میشود حتما عضو کانال تحلیل های روزانه شوید چرا که دیدگاه شما را به کلی نسبت به تحلیل کردن بازار تغییر میدهد .

بروکر و صرافی های برتر

شبکه های اجتماعی ما