آموزش فارکس شمسیان

در آینده بیت کوین می تواند بهترین سرمایه ضد تورمی باشد

کارن آیکان
کارل آیکان، یکی از سرمایه گذاران بزرگ و میلیاردر طی مصاحبه ای که با CNBC داشته است، گفت: ممکن است بازار به زودی دچار بحران دیگری شود و به عقیده وی در آینده بیت کوین است که می تواند ابزاری برای مقابله با تورم باشد.
همچنین وی گفت: با وجود اینکه تحریک بازار توسط دولت آمریکا همچنان ادامه دارد و تورم نیز در حال رشد است امکان این که ارزش دلار کم شود و قیمت کالا ها افزایش یابد بسیار زیاد است.
 صحبت های کارل ایکان با جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا مبنی بر افزایش تورم و مشکلات عرضه در برخی بخش ها هم جهت می باشد.
“We got a lot of smart guys working at Icahn & Company, and we just don’t understand bitcoin. I’m not saying it’s bad or good, I’m just saying we don’t understand it. We’re not going to invest in something we don’t get […] The jury is really out on whether bitcoin has intrinsic value or acts as a store of value. If inflation gets rampant, I guess it does have value. There are so many variables, it is a very difficult thing to invest in.”

در ادامه مصاحبه آیکان گفت: در دراز مدت قطعا بازار قطعا به بن بست خواهد رسید؛ چرا که اگر نگاهی به شرایط و اطراف خود داشته باشید ،متوجه اوضاع بحرانی تورم خواهید شد و من نمی دانم  قرار است چگونه با این شرایط رو به رو شویم.

البته شرکت Ichan هیچ سرمایه گذاری بر روی بیت کوین ندارد، اما او همچنان معتقد است در آینده بیت کوین می تواند بهترین سرمایه ضد تورمی باشد که در برابر تورم های سرسام آور می ایستد و ارزش خود را حفظ می کند.

جهت مشاهده کامل و اصلی متن خبر می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

Billionaire investor Carl Icahn thinks Bitcoin may be the best hedge for inflation

به این مطلب چند ستاره میدهید؟
[Total: 3 Average: 5]
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

تیم تحلیلی نیما شمسیان در سال 88 شکل گرفت که شامل با تجربه ترین و همچنین موفق ترین تریدر های ایرانی بود ، لذا تصمیم به ایجاد سایتی کردیم تا دانش و مهارت های خود را به سایر افراد بصورت رایگان ارائه دهیم . اسم سایت دلیل بر این نمیشود که فقط در باینری فعالیت داریم بلکه بازار اصلی ما فارکس و ارز های دیجیتال میباشد . پیشنهاد میشود حتما عضو کانال تحلیل های روزانه شوید چرا که دیدگاه شما را به کلی نسبت به تحلیل کردن بازار تغییر میدهد .

بروکر و صرافی های برتر

شبکه های اجتماعی ما