آموزش فارکس شمسیان

مهمان جدید متاورس پس از فیسبوک مایکروسافت است

شرکت مایکروسافت در یک بیانیه رسمی ورود خود را به یک حوزه جدید به همراه تغییر نام فیسبوک  که تصمیم دارد تا اواسط سال آینده سرویس های متاورسی را راه اندازی کند اعلام کرد.
دیکریپت گزارش میکند که یکی از غول های حوزه فناوری جهان اعلام کرده  در این پروژه قصد دارد در این پروژه از برخی از  شخصیت ها استفاده شود و محیط های گرافیکی سه بعدی را در جلسات سرویس مایکروسافت تیمز اجرا کنند.
Nicile herskowit از مدیران شرکت مایکروسافت تیمز در مصاحبه ای اعلام کرده بود:

نیرو ها در جریان جلسات آنلاین دچار خستگی می شدند و همین باعث ضربه شد و این مشارکت بیش از 30 الی 40 دقیقه خستگی را به ارمغان میآورد و این روند کار را سخت میکرد .
همچنین با تصمیم مارک زاکربرگ مدیر عامل فیسبوک تصمیم گرفته شد نام شرکت به متا تغییر یابد، زیرا وی بر این باور است که این نام اهداف و  فعالیت این شرکت را به مخاطبان بهتر توصیف میکند.

بییشتر بخوانید آموزش ثبت نام در اکسیر
بیانات زاکربرگ درمورد تغییر نام فیسبوک :
با نام متاورس تمامی فعالیت های گستره مان به صورت بهتری به مخاطبان شان داده میشود و همچنین بیان کرد تمامی محصولات و اپلیکیشن ها نظرات و دیدگاه های جدید را به اشتراک خواهند گذاشت . .
در متاورس کاربران میتوانند از طریق شخصیت های دیجیتال خود با یکدیگر در تعامل باشند که این میتواند یک جهان مجازی اما پایدار باشد . که از مححیط های مجازی میتوان برای تعاملات اجتماعی و بازی و همچنین کار استفاده کرد.

هم اکنون که فیسبوک یا بهتر است بگوییم متا ادعا دارد که چشم انداز جدید (بیشتر از هرشرکت دیگری در جهان ) انرژی خود را وقف اینترنت کند همچنین گام بزرگی که نسبت به سرویس تیمز دارد این شرکت که رویکرد های جدید خواهد داشت.

متاورس و فیسبوک

لازم است بدانیم متاورس چیست ؟ 

مایکروسافت قرار است در طرح جدید خود با استفاده از فناوری هوش مصنوعی و گوش‌دادن به صدای افراد، حرکات شخصیت‌های حاضر در محیط‌های مجازی را بازسازی کند
در طرح جدید مایکروسافت قرار بر این است که با استفاده از فناوری هوش مصنوعی و گوش دادن بهصدای افراد شخصیت های حاضر در محیط را بازسازی کند.
مدیر محصول جدید شرکت مایکروسافت که در حوزه متاورس قصد فعالیت دارد بیان کرده است:
با تفسیر پیام های صوتی شما حرکات شخصیت های مجازی شمارا میتوانیم بازسازی کنیم که باعث میشود مخاطب احساس کند که در یک محیط واقعی حضور دارد و کسی همان جا کنار شماست .
مدیر محصول جدید مایکروسافت اعلام کرده نسخه متاورس مایکروسافت تیمز تا اواسط سال آینده در دسترس خواهد بود .
همچنین بیان کرده که هدف ما بر این است که تا نیمه اول سال آینده بتوانید در یک محیط سه بعدی حضور داشته باشید و بعد از آن بتوانید با ابزار های جدید و مختلف مایکروسافت ارتباط برقرار کرده و از آن ها استفاده کنید.

زاکربرگ پیش تر گفته بود:

زاکربرگ :
در هر کاری که فکرش را بکنید متاورس قابل انجام است که شما میتوانیدبا دوستان و خانواده دور هم جمع شوید و یا یاد بگیرید و تفریح و سرگرمی داشته باشید و همچنین میتواند با یک هولوگرام (مدل سه بعدی مطابق با سخصیت مجازی خود) در دفتر کارتان حضور داشته باشید .

ارتباط متاورس با ارز های دیجیتال چیست ؟
متاورس با توکن های غیر مثلثی ارتباط نزدیکی دارد برای مثال قیمت توکن سند باکس که مبتنی بر بازار های متاورسی است با تغییر نام فیسبوک به متا با رشد همراه بود، البته با داغ تر شدن بازار های متاورس بر قیمت توکن های دیگر نیز تاثیر خواهد داشت.

به این مطلب چند ستاره میدهید؟
[Total: 1 Average: 5]
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

تیم تحلیلی نیما شمسیان در سال 88 شکل گرفت که شامل با تجربه ترین و همچنین موفق ترین تریدر های ایرانی بود ، لذا تصمیم به ایجاد سایتی کردیم تا دانش و مهارت های خود را به سایر افراد بصورت رایگان ارائه دهیم . اسم سایت دلیل بر این نمیشود که فقط در باینری فعالیت داریم بلکه بازار اصلی ما فارکس و ارز های دیجیتال میباشد . پیشنهاد میشود حتما عضو کانال تحلیل های روزانه شوید چرا که دیدگاه شما را به کلی نسبت به تحلیل کردن بازار تغییر میدهد .

بروکر و صرافی های برتر

شبکه های اجتماعی ما