آموزش فارکس شمسیان

اوج جدید نهنگ های اتریوم ؛سقف 1.8 میلیارد دلار اتر را جا به جا کرد

نهنگ اتریوم

اوج جدید نهنگ های اتریوم ؛سقف 1.8 میلیارد دلار اتر را جا به جا کرد. به نقل از ویل آلرت: نهنگ های اتریوم در طی24 ساعت گذشته بیش از 1.8 میلیارد دلار اتر را در بین حساب های خود جا به جا نموده اند.

در واقع این جا به جایی ها در حالی صورت گرفته است که در هفته اخیر ارزش اتروم در اوج قیمتی خود یعنی 4664 دلار قرار داشته است. در طی این تراکنش ها بزرگترین جا به جایی نزدیک به 230/000 اتریوم را به ارزش بیش از 1.05 میلیارد دلار در بین حساب ها بوده است.جالب است بدانید، برخی از تراکنش ها به صورت ناشناس از صرافی بایننس به مقصد کیف های ناشناس بوده است.

خبر نهنگ اتریوم

در این رابطه در مورد باقی تراکنش های انجام شده، می توان گفت آن ها از 10000 تا بیش از 25000ETH را حمل کردند و در بین کیف پول های ناشناس اتریوم جا به جا می کردند.

همچنین بر اساس داده های به اشتراک گذاشته شده توسط کوین مارکت، در این بازه ETH به عنوان دومین ارز دیجیتال پرطرفدار با قیمت 4544 دلار مبادله می شود.

سرویس اصلی ردیابی بلاک چین ها در رابطه با حرکت اوج جدید نهنگ های اتریوم چندین نقل و انتقال بزرگ را شناسایی نموده است که در این بین عظیم ترین آن دارای یک توده 229766 ETH بوده است. این میزان اتر برابر با 1/057/608/364 دلار به فیات می باشد.

به این مطلب چند ستاره میدهید؟
[Total: 1 Average: 5]
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

تیم تحلیلی نیما شمسیان در سال 88 شکل گرفت که شامل با تجربه ترین و همچنین موفق ترین تریدر های ایرانی بود ، لذا تصمیم به ایجاد سایتی کردیم تا دانش و مهارت های خود را به سایر افراد بصورت رایگان ارائه دهیم . اسم سایت دلیل بر این نمیشود که فقط در باینری فعالیت داریم بلکه بازار اصلی ما فارکس و ارز های دیجیتال میباشد . پیشنهاد میشود حتما عضو کانال تحلیل های روزانه شوید چرا که دیدگاه شما را به کلی نسبت به تحلیل کردن بازار تغییر میدهد .

بروکر و صرافی های برتر

شبکه های اجتماعی ما