آموزش فارکس شمسیان

بررسی و معرفی بروکر اوتت مارکتس

بروکر اوتت مارکت

معرفی بروکر اوتت ‌مارکتس Otet Markets

بروکر اوتت مارکتس فعالیت رسمی خود به عنوان کارگزاری بازارهای فارکس، CFD و ارزهای دیجیتال را از ابتدای سال 2023 میلادی آغاز کرد. بیش از 10 سال سابقه‌ی فعالیت در بازارهای مالی نیز تضمین کننده‌ی کیفیت خدمات رقابتی این کارگزاری است.

هدف اصلی اوتت نیز جلب رضایت مشتری‌هاست و بر همین اساس، کارمزدهای رقابتی، بونس‌های ممتاز، پلتفرم‌های پیشرفته، نمادها و حساب‌های معاملاتی متنوع ارائه می‌دهد. در میان تمامی این سرویس‌ها می‌توان به پشتیبانی حرفه‌ای 24 ساعته 7 روز هفته‌‌ی چندزبانه اشاره کرد که شامل زبان فارسی نیز می‌شود. تیم پشتیبانی فارسی‌ این کارگزاری در سریع‌ترین زمان، با دانش فنی قوی پاسخ‌گوی نیاز کاربران است.

اگر قصد ثبت‌نام و استفاده از خدمات این کارگزاری را دارید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با اوتت مارکت

آشنایی با Otet Markets

اوتت مارکتس از ابتدای سال 2023 میلادی فعالیت رسمی خود به عنوان کارگزاری را آغاز کرد. دفتر مرکزی این بروکر در کشور قبرس، شهر لیماسول قرار دارد و با چشم‌انداز تسهیل روند معاملات مالی برای کاربران اکثر کشورهای دنیا از جمله ایران فعالیت می‌کند.

این بروکر در جمهوری جزایر مارشال با شماره ثبت 118922 ثبت شده و توسط اتحادیه کوموروس به شماره‌ مجوز T2023304 و شماره ثبت HY00523012 رگوله شده است. به این معنا که تمامی فعالیت‌های این کارگزاری تحت نظر نهادهای نظارت‌مالی معتبر جهانی (رگولاتورها) صورت می‌گیرد. این امر باعث ایجاد شفافیت و اعتمادسازی می‌شود و ضامن امنیت سرمایه‌ی معامله‌گرها در بازارهای مالی نیز هست.

 

ورود به وب‌سایت کارگزاری اوتت‌مارکتس

شما با کلیک روی لینک OtetMarket.com وارد سایت اوتت می‌شوید و می‌توانید در این بروکر ثبت نام و برای خود حساب کاربری بسازید. مراحل ثبت‌نام در بروکر اوتت ‌مارکتس (Otet Markets) بسیار آسان است و فقط کافی است نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل، کشور محل اقامت و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا حساب کاربری شما ساخته شود. از مزایای این کار هم این است که می‌توانید پلتفرم‌های معاملاتی موردنظر خود را دانلود و هر حساب معاملاتی که با اهداف و استراتژی‌های شما تناسب بیشتری دارد را بسازید و معامله‌گری را آغاز کنید.

همچنین، امکان واریز و برداشت وجه، مشاهده‌ی وضعیت هر کدام از حساب‌های معاملاتی، دسترسی به تاریخچه‌ی معامله‌ها و تکمیل مراحل احراز هویت نیز همگی در حساب کاربری اوتت‌مارکتس در دسترس کاربران قرار دارند.

روش واریز و برداشت در Otet Markets

تبادلات مالی در اوتت مارکتس به روش‌های متنوعی مانند حواله‌های بانکی، درگاه‌های پرداخت آنلاین، ارزهای دیجیتال و کارت‌های اعتباری انجام می‌شود. از آنجا که اولویت این بروکر ساده‌سازی تراکنش‌های مالی و تأمین رضایت مشتری‌هاست، امکان واریز و برداشت ریالی را نیز برای کاربران ایرانی خود مهیا کرده است.

نکته‌ی قابل توجه دیگر در مورد Otet Markets این است که واریز وجه (دیپوزیت) در این بروکر شامل کمیسیون نمی‌شود و سرعت انجام فرایندهای مالی نیز بسیار بالاست. برای انجام واریز وجه به اوتت کافی است در سایت این کارگزاری ثبت نام کنید، اما برای  برداشت وجه باید مراحل احراز هویت که به طور اختصاری KYC نامیده می‌شود را تکمیل کنید. این کار نیز در اوتت بسیار آسان و در مدت زمان کوتاه انجام می‌شود و صرفاً با ارسال تصویر یک مدرک هویتی معتبر مانند پاسپورت، شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، گواهی‌نامه‌ی رانندگی یا کارت اقامت کشور محل سکونت (به‌غیر از ترکیه، آمریکا و کانادا) و یک سلفی به همراه همان مدرک شناسایی انجام می‌شود.

پلتفرم‌های کارگزاری Otet Markets

همه‌ی بروکرهای رگوله‌ی جهان یک یا چند پلتفرم را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. اوتت نیز از این قاعده مستثنی نیست و دو پلتفرم MT5 و cTrader ارائه می‌دهد که محبوب‌ترین نرم‌افزارهای معامله‌گری در سراسر جهان هستند. شما می‌توانید این پلتفرم‌ها را از وب‌سایت فارسی زبان این کارگزاری دانلود و نصب کنید. توجه داشته باشید، پلتفرم سی‌تریدر اوتت مارکتس در نسخه‌های ویندوز، تحت وب، اندروید و iOS در دسترس کاربران قرار دارد و MT5 این بروکر علاوه بر این موارد دارای نسخه‌های مک و لینوکس نیز هست.

یکی از خدمات جذاب اوتت برای ایرانی‌ها، اپلیکیشن موبایلی این کارگزاری برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS است. در این اپلیکیشن، کاربر می‌تواند در آسان‌ترین حالت ممکن به حساب کاربری، حساب‌های معاملاتی، تاریخچه‌ی معاملات و قابلیت واریز و برداشت‌ وجه دسترسی داشته باشید.

 

انواع حساب‌ معاملاتی کارگزاری اوتت ‌مارکتس بدون اسپرد و کمیسیون

در زیر تمامی 7 حساب معاملاتی اوتت‌مارکتس که در دو پلتفرم متاتریدر (MT5) و سی‌تریدر (cTrader) ارائه می‌شوند را معرفی کرده‌ایم:

  • انواع حساب‌های اوتت در پلتفرم متاتریدر (MT5)

حساب‌های معاملاتی متاتریدر (MT5) در اوتت مارکتس، شامل 5 بسته‌ی مبتدی، کلاسیک، ای‌سی‌ان، پرمیوم و هیوبی‌کریپتو است که مشخصات هر کدام را در جدول زیر می‌توانید مشاهده کنید:

انواع حساب‌ها Beginner Classic ECN Premium Huobi Crypto
حداقل سپرده‌ برای افتتاح حساب 100 100 200 10 هزار 100
اهرم معاملاتی 1:20 1:3000 1:3000 1:3000 1:1
اسپرد نرمال نرمال ندارد ندارد ندارد
کمیسیون ندارد ندارد حداقل حداقل حداقل
ارز پایه دلار آمریکا دلار آمریکا دلار آمریکا دلار آمریکا دلار آمریکا

 

حساب معاملاتی Beginner  اوتت که با سپرده‌ی 100 دلاری می‌توان افتتاح کرد برای آموزش و شروع فرایند معامله‌گری مناسب است. حساب کلاسیک به دلیل سپرده‌ی اولیه کم، اهرم 1 به 3 هزار و نداشتن کمیسیون در اوتت بسیار محبوب است. حساب ECN مناسب کسانی است که می‌خواهند با حجم زیاد و سرمایه کم معامله کنند. پرمیوم، به گفته‌ی کارگزاری اوتت‌مارکتس، بهترین شرایط تجاری را به افراد حرفه‌ای ارائه می‌دهد و برای هر کاربر این حساب نیز مدیر شخصی در نظر گرفته است. پنجمین حساب اوتت نیز Huobi Crypto است که صرفاً برای معاملات ارزهای دیجیتال مناسب است.

  • انواع حساب‌های معاملاتی اوتت در پلتفرم سی‌تریدر (cTrader)

حساب‌های معاملاتی سی‌تریدر (cTrader) کارگزاری اوتت مارکتس، شامل 2 بسته‌ی استاندارد و پرو است که مشخصات هر کدام را در جدول زیر می‌توانید مشاهده کنید:

انواع حساب‌ها Standard Pro
حداقل سپرده‌ برای افتتاح حساب 200 500
اهرم معاملاتی 1:3000 1:3000
اسپرد نرمال حداقل
کمیسیون ندارد نرمال
ارز پایه دلار آمریکا دلار آمریکا

 

حساب استاندارد اوتت با اسپرد نرمال و بدون کمیسیون برای هر معامله‌گری در هر سطحی مناسب است. حساب پرو نیز برای افراد حرفه‌ای مناسب‌تر است.

بیش از 500 نماد معاملاتی در اوتت‌مارکتس

کارگزاری Otet Markets، بیش از 500 نماد معاملاتی متنوع در بازارهای مالی ارائه می‌دهد که از جمله می‌توان به این موارد اشاره کرد: بیش از 70 جفت‌ارز اصلی و فرعی فارکس، فلزاتی مانند طلا، نقره و پالادیوم، نمادهای انرژی مثل نفت خام و نفت برنت، بیش از 100 سهام‌ آمریکا و اروپا، ده‌ها شاخص از جمله داوجونز، نزدک و شاخص بورس‌های فرانسه، استرالیا، آلمان و بیش از 10 نماد رمزارزها مثل بیتکوین، اتریوم و لایت‌کوین.

فارکس اوتت مارکت

کارمزدها و بونس‌های اوتت مارکتس

اوتت بونس‌هایی نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته که به حجم معاملات و مدت زمان فعالیت‌ آن‌ها بستگی دارد. به موجب این بونس‌ها، افراد می‌توانند سرمایه‌ی خود را افزایش دهند و در حجم بیشتری معامله باز کنند. همچنین ارائه‌‌دهنده‌ی کمترین میزان اسپرد و کمیسیون و کارمزدهای رقابتی است که نه تنها باعث کاهش هزینه‌ی معاملات مشتریان می‌شود، بلکه به تصمیم‌گیری بهتر آن‌ها در انجام معامله‌ها نیز کمک می‌کند.

 

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته فارسی زبان Otet Markets

کارگزاری اوتت دارای تیم پشتیبانی چند زبانه است که به صورت 24 ساعته 7 روز هفته از طریق چت آنلاین، واتس‌اپ، تلگرام، ایمیل، تیکت و تماس تلفنی پاسخگوی مشتریان است. ویژگی جذاب این تیم برای ایرانی‌ها، داشتن پشتیبان‌های حرفه‌ای فارسی‌زبان است که از مرحله‌ی ثبت نام گرفته تا باز کردن حساب و برداشت پول به کاربران کمک می‌کند.

بروکر فارکس

کلام آخر

بروکر اوتت ‌مارکتس Otet Markets با کارمزدهای رقابتی، پلتفرم‌های پیشرفته، نمادهای معاملاتی متنوع، پشتیبانی فعال 7/24 فارسی‌زبان و عملکرد شفاف مطابق مقررات مالی جهان یکی از بهترین کارگزاری‌ها محسوب می‌شود. به ویژه اینکه، به ایرانی‌ها نیز خدمات ارائه می‌دهد و علاوه بر داشتن تیم پشتیبانی فارسی‌زبان، دارای سایت به زبان فارسی نیز هست که اطمینان خاطری برای کاربران ایرانی محسوب می‌شود.

از راه‌های ارتباطی اوتت‌مارکتس می‌توان به تلگرام و واتس‌اپ به شماره‌ی 7443945786 (44+) اشاره کرد.

 

به این مطلب چند ستاره میدهید؟
[Total: 3 Average: 4.3]
مقالات مرتبط

یک پاسخ

  1. یعنی یه چیزی من از این بروکر دیدم هیجا ندیدیم.
    میخواستم حساب متاتریدرمو وصل کنم نمیتونستم. گفتم میشه به من زنگ بزنین،تا شمارمو دادم ۱ دقیقه نشد به من مستقیم زنگ زدن و کمکم کردن مرسی خیلی حس خوبی بهم دست داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

تیم تحلیلی نیما شمسیان در سال 88 شکل گرفت که شامل با تجربه ترین و همچنین موفق ترین تریدر های ایرانی بود ، لذا تصمیم به ایجاد سایتی کردیم تا دانش و مهارت های خود را به سایر افراد بصورت رایگان ارائه دهیم . اسم سایت دلیل بر این نمیشود که فقط در باینری فعالیت داریم بلکه بازار اصلی ما فارکس و ارز های دیجیتال میباشد . پیشنهاد میشود حتما عضو کانال تحلیل های روزانه شوید چرا که دیدگاه شما را به کلی نسبت به تحلیل کردن بازار تغییر میدهد .

بروکر و صرافی های برتر

شبکه های اجتماعی ما