آموزش فارکس شمسیان

سیگنال خوب برای دارندگان دوج کوین!

دوج کوین

گزارش های کریپتو گروپ نشان می دهد که بیش از 68 درصد از دارندگان دوج کوین در حال سود هستند و 26 درصد ما بقی در حالت خنثی یعنی نه سود و نه ضرر قرار داردند که این اطلاعات برای اولین بار در سایت بنزینگا منتشر شده است.

در سال جاری دوج کوین رکورد جدیدی از خود برجای گذاشت و به بیش از 0.70 دلار رسید. حدس و گمان ها بر این است که آیا ارزش دوج کوین به 1 دلار می رسدیا خیر؟

البته نظر ها بر این است که این روند صعودی گذشته با فعالیت “توئیت” یکی از شبکه های اجتماعی ردیت به نام وال استریت بتس در ارتباط بوده است.

و بعد از آن ایلان ماسک مدیر عامل تسلا و همچنین افراد مشهور دیگری شروع به انتشار توئیت هایی درباره دوج کوین را آغاز کردند و همین موضوع باعث داغ تر شدن بازار این ارز دیجیتال شد.

در حال حاضر اکثر دارندگان دوج کوین در سود هستند و دارایی های آن ها همواره در حال افزایش است.

در مصاحبه ای کانتسوتو بیان کرد که، به سرمایه گذاری خود در دوج کوین اعتماد دارد و منتظر سقوط دوج کوین است تا فرصتی پیدا کند تا دارایی های خود را افزایش دهد.

کانتسوتو می‌گوید: مردم درگیر نوسانات کوتاه‌ مدت قیمت می‌شوند و نمی‌توانند تا پایان سرمایه‌گذاری خود صبر کنند.

وی همچنین بیان کرد: که نوسانات همیشه در سرمایه گذاری ها وجود داشته است و معامله گرانی که تحمل این تغییرات بازار را ندارند احتمالا برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال ساخته نشده اند.

در این راستا یکی از بزرگترین سینماهای زنجیره ای جهان اعلام کرده است که افراد می توانند برای پرداخت هزینه  کارت های هدیه؛ وب سایت ها، اپلیکیشن موبایلی و همچنین بلیط سینماها از دوج کوین استفاده کنند.
هم اکنون بیش از 1700 کسب و کار دوج کوین را به عنوان یک واحد پولی معتبر قبول دارند.

به این مطلب چند ستاره میدهید؟
[Total: 2 Average: 5]
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

تیم تحلیلی نیما شمسیان در سال 88 شکل گرفت که شامل با تجربه ترین و همچنین موفق ترین تریدر های ایرانی بود ، لذا تصمیم به ایجاد سایتی کردیم تا دانش و مهارت های خود را به سایر افراد بصورت رایگان ارائه دهیم . اسم سایت دلیل بر این نمیشود که فقط در باینری فعالیت داریم بلکه بازار اصلی ما فارکس و ارز های دیجیتال میباشد . پیشنهاد میشود حتما عضو کانال تحلیل های روزانه شوید چرا که دیدگاه شما را به کلی نسبت به تحلیل کردن بازار تغییر میدهد .

بروکر و صرافی های برتر

شبکه های اجتماعی ما