آموزش فارکس شمسیان

کاهش تقاضا برای دارایی های امن و افزایش نرخ بهره آمریکا

افزایش نرخ بهره در آمریکا

همه چیز در بازار نا مشخص  است بجز افزایش ۰/۱۵٪ نرخ بهره آمریکا که همه رامتعجب کرده است!

طبق بررسی و گزارش های مربوط به اخبار امروز، شاخص سهام نزدک و s&p500 توانسته‌اند بخشی از ریزش‌های اخیر خود را جبران کنند و کندل‌های خود را به محدوده سبز برسانند، همچنین شاخص‌های مربوط به سهام‌های آسیا و اقیانوسه نیز کمی از پایین‌ترین سطح خود فاصله گرفته‌اند؛ اما این شاخص‌ها امروز وارد محدوده سبز خود نشده اند.

بازار در تشنج تحولات اکراین قرار دارد و نیروهای روسیه در حالت تهاجمی قرار داردند همچنین تلاش‌های دیپلماتیک ادامه دارد. متقاضیان دارای‌های امن کاهش پیدا کرده‌اند و قیمت انس طلای جهانی زیر کانال ۱۹۰۰ برگشته است اما باتوجه به اوراق قرضه استرالیا و نیوزلند متوجه میشویم که تقاضا برای دارایی‌های امنی مثل اوراق قرضه از بین نرفته است.

تفاوت اصلاح قیمت با تغییر روند

در بازار نفت خام نیز شاهد این بودیم که امروز رشد‌های اولیه از بین رفته‌اند و قیمت نفت خام نیز پایین آمده است.

بازار همچنان قدرت تشخیص آینده انرژی جهانی را ندارد و نمی‌توان پیش بینی کرد که بر سر بازار جهانی انرژی چه خواهد آمد!

باتوجه به تنش‌های بوجود آمده بر سر اکراین بازار‌های مالی با نوسانات بسیار زیادی رو به رو خواهند شد ضمن اینکه نرخ بهره آمریکا با افزایش رو به رو بوده است. موافقت جلسات فدرال رزرو که با افزایش نرخ بهره آمریکا در ماه مارس برای کمتر شدن فشار‌های تورمی بود، میتواند نوسانات را تشدید کند در این شرایط انتظار‌ها از افزایش نرخ بهره نیم درصدی در ماه مارس بالا میرود و باتوجه به احتمالات نرخ بهره آمریکا ۰/۲۵٪ افزایش خواهد داشت.

به این مطلب چند ستاره میدهید؟
[Total: 1 Average: 5]
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

تیم تحلیلی نیما شمسیان در سال 88 شکل گرفت که شامل با تجربه ترین و همچنین موفق ترین تریدر های ایرانی بود ، لذا تصمیم به ایجاد سایتی کردیم تا دانش و مهارت های خود را به سایر افراد بصورت رایگان ارائه دهیم . اسم سایت دلیل بر این نمیشود که فقط در باینری فعالیت داریم بلکه بازار اصلی ما فارکس و ارز های دیجیتال میباشد . پیشنهاد میشود حتما عضو کانال تحلیل های روزانه شوید چرا که دیدگاه شما را به کلی نسبت به تحلیل کردن بازار تغییر میدهد .

بروکر و صرافی های برتر

شبکه های اجتماعی ما