آموزش فارکس شمسیان

رشد شدید سهام تسلا پس از همکاری هرتز

رشد شدید سهام کمپانی تسلا

رشد شدید سهام تسلا پس از همکاری هرتز؛ تسلا با یکی از بزرگ ترین شرکت های فعال در زمینه اجاره خودرو همکاری خود را آغاز کرده و همین موضوع باعث شد تا ارزش بازار سهام این شرکت برای اویلین بار در تاریخ از 1 تریلیون دلار عبور کند . شرکت تسلا با مدیریت ایلان ماسک مالک 42000 واحد بیت کوین که به طور میانگین با قیمتی حدود 31700 دلار خریداری شده اند..

به گزارش گاردین پس از تسلا شرکت اجاره خودرو هرتز که در زمینه اجاره خودرو های برقی فعالیت میکند سهام شرکتش برای اولین بار در تاریخ از 1 تریلیون دلار گذشت . .
در سال های 2020 و 2021 ارزش سهام تسلا افزایش داشته است زیرا اطمینان سرمایه گذاران به این خاطر است که دولت خودرو های دیزلی و بنزینی را در اینده به دلیل کاهش آلودگی هوا ممنوع خواهد کرد و فروش خودرو های برقی افزایش می یابد.

با اعلام شرکت هرتز درباره سفارش خود سهام تسلا 9 درصد افزایش یافت و قبل از اصلاح بازار به 1045 دلار یعنی اوج تاریخی خود رسید . طبق اسناد این شرکت و بر اساس تعداد سهام اعلام شده سهام تسلا باید بالای 995.75 دلار معامله شود تا ارزش تسلا بالای 1 تریلیون دلار باشد .دارنده بیت کوین توانست ارزش بازار خود را از 1 تریلیوندلار عبور دهد و شرکت تسلا رشد شدیدی را شاهد باشد.

تسلا توانسته در کنار رقبای حوزه ی فناوری مثل اپل آمازون آلفابت فیس بوک و ماکروسافت ارزش بازار خود را به 1 تریلیون دلار برساند؛ همچنین اولین شرکتی که توانست در سال 2018 به این رقم برسد اپل بود..

بیشتر بخوانید: آموزش ثبت نام در صرافی بیت 24

رخداد این اتفاق زمانی بود که فروش سه ماه تسلا در سال 2021 رکود خود را زد و پرفروش ترین خوودروی این شرکت (مدل3) به سراسر اروپا معرفی شد همچنین یک خودروی برقی برای اولین بار توانسته بود درصدر فروش جدول اروپا قرار بگیرد..
طبق اعلام هرتز این خودرو ها تا اواخر سال 2022 تحویل داده میشود تا بزرگ ترین ناوگان خودرو های الکتریکی اجاره ای در آمریکای شمالی ایجاد شود همچنین هرتز اطلاعاتی راجع به جزئیات چگونگی تامین منابع مالی راارائه نداده است.

سهام شرکت تسلا

ثروت ایلان ماسک باتوجه به افزایش قیمت سهام تسلا افزایش یافت که طبق آمار میزان دارایی های اون قبل از افزایش سهام تسلا معادل 252 میلیلارد دلار بود .
ثروت ایلان ماسک حدودا 60 میلیارد دلار بیشتر از جف بزوس است که وی بنیان گذار وب سایت آمازون و بزرگترین رقیب ایلان ماسک محسوب میشد
تسلا نیز مجبور شده بود قابلیت به روز رسانی رانندگی خودکار اتومبیل های خود را لغو امما این موضوع هیچ تغییری در روند افزایش سهام این شرکت نداشت.همچنین ایلان ماسک در یکی از توئیت های خود اعلام کرده بود که تسلا دسترسی به قابلیت رانندگی خودکار را مجدد به دست می آورد.
شاید خودروی مدل 3 تسلا نتواند در موقعیت صدرفروش خود را حفظ کند زیرا این شرکت در گذشته تحویل این خودرو ها را تا اواخر سال جاری میلادی به تعویق انداخته بود همچنین تا سال 2035 در نگلستان تمامی خودرو های درون سوز ممنوع خواهد بود و و خودرو های تسلا محبوب ترین وسیله نلیه الکتریکی محسوب میشوند. .

بازار اروپا همچنان در دستان خودرو های بنزینی هستند زیرا برق مناسب با باتری های به صرفه تولید نشده است و مسئله کیفیت هوا باعث شده که فروش خودرو های دیزلی کاهش داشته باشد .

در هفته گذشته رکورد فروش تسلا در سه ماه گذشته افزایش داشته است و این رویه با درآمدی 1.6 میلیاردی رکورد خود را شکسته است .

با رسیدن شرکت تسلا به رتبه اول فروش در اروپا تسلا اولین شرکت غیر اروپایی است که به این امتیاز دست یافته است .
لازم به ذکر است که رقبای تسلا در فروش های خود با کاهش رو به رو بوده اند و دلیل آن همکمبود تراشه های کامپیوتری در سراسر جهان است که تسلا توانسته با بازنویسی نرم افزار های خود این نقطه قوت را برای خود ایجاد کند . .

سایت جاتو داینامیک اعلام کرده است که ثبت نام خودرو های اروپایی کاهش داشته است که در مقایسه با سپتامبر 25 درصد کاهش داشته.

به این مطلب چند ستاره میدهید؟
[Total: 2 Average: 5]
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

تیم تحلیلی نیما شمسیان در سال 88 شکل گرفت که شامل با تجربه ترین و همچنین موفق ترین تریدر های ایرانی بود ، لذا تصمیم به ایجاد سایتی کردیم تا دانش و مهارت های خود را به سایر افراد بصورت رایگان ارائه دهیم . اسم سایت دلیل بر این نمیشود که فقط در باینری فعالیت داریم بلکه بازار اصلی ما فارکس و ارز های دیجیتال میباشد . پیشنهاد میشود حتما عضو کانال تحلیل های روزانه شوید چرا که دیدگاه شما را به کلی نسبت به تحلیل کردن بازار تغییر میدهد .

بروکر و صرافی های برتر

شبکه های اجتماعی ما