آموزش فارکس شمسیان

شیبا اینو در صرافی کراکن لیست می شود

شیبا اینو در صرافی کراکن

در طی یک پیام توییتری صرافی کراکن اعلام کرد که: شیبا اینو در صرافی کراکن لیست می شود. این صرافی قصد دارد که از امروز به لیست توکن های قابل خرید و فروش خود اضافه کند.

این صرافی معتبر آمریکایی در شرایطی قبول کرده است تا شیبا اینو را به لیست خود بیافزاید که این میم کوین محبوب به نسبت هفته های گذشته رشد زیادی را داشته است و در مقایسه به جایگاه آن در ماه گذشته حدود 825 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.

با انتشار این خبر کاربران و طرفداران شیبا اینو بر این باورند که قیمت این میم کوین به دلیل اضافه شدن به لیست صرافی کراکن با افزایش رو به رو خواهد بود.

صرافی کراکن قصد داشت تا با استفاده از یک روش غیر متعارف این ارز دیجیتال را به لیست خود بیافزاید!

بیشتر بخوانید صرافی بیت پین

برایان هافمن(سرپرست محصول صرافی کراکن) به جای این که این خبر را به صورت رسمی اعلام کند، سعی کرد تا آن را در توییتر به گونه ای بیان کند تا طرفداران شیبا اینو را با چالش رو به رو کند.(او در توییت خود اعلام کرد که خبر را زمانی اعلام می کند که تعداد لایک ها به بش از 2هزار تا برسد)

ارز شیبا در اواخر شهریور ماه(سپتامبر) در کوین بیس در دسترس قرار گرفت. زمانی که این میم کوین در صرافی کوین بیس لیست شد با رشد زیادی مواجه گردید.

حالا که این ارز رقیب دوج کوین قرار است در یک پلتفرم معاملاتی بزرگ دیگر عرضه گردد، سیگنال های خوبی را برای دارندگان خود به همراه خواهد داشت.

اوایل امروز، بایننس یک جفت ارز معاملاتی را معرفی و در آن به کاربران اجازه داده شده است بتوانند تا شیبا را در برابر دوج معامله کنند.

جالب است بدانید، ارزش شیبا در طی 24 ساعت گذشته حدود 22 درصد رشد را تجربه کرده و در حال حاضر جایگاه نهم را در کوین مارکت کپ به خود اختصاص داده است.
اخبار صرافی کراکن
به این مطلب چند ستاره میدهید؟
[Total: 4 Average: 4]
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

تیم تحلیلی نیما شمسیان در سال 88 شکل گرفت که شامل با تجربه ترین و همچنین موفق ترین تریدر های ایرانی بود ، لذا تصمیم به ایجاد سایتی کردیم تا دانش و مهارت های خود را به سایر افراد بصورت رایگان ارائه دهیم . اسم سایت دلیل بر این نمیشود که فقط در باینری فعالیت داریم بلکه بازار اصلی ما فارکس و ارز های دیجیتال میباشد . پیشنهاد میشود حتما عضو کانال تحلیل های روزانه شوید چرا که دیدگاه شما را به کلی نسبت به تحلیل کردن بازار تغییر میدهد .

بروکر و صرافی های برتر

شبکه های اجتماعی ما