آموزش فارکس شمسیان

کاهش سهم ماینرهای بیت کوین با کم شدن قیمت ها

کاهش استخراج ماینرهای بیت کوین

کاهش سهم ماینرهای بیت کوین با کم شدن قیمت ها ؛ در طی روز گذشته، شرکت های استخراج بیت کوین همچون بیت فارمس (Bitfarms)، آرگو بلاکچین (Argo Blockchain) و همچنین سایفر ماینینگ (CIpher Mining) بیش تر از هفت درصد از سهم خود را از بازار رمز ارز بیت کوین از دست داده اند.

سهم شرکت های بزرگ دیگری نیز همچون : هایو بلاک چین، ریوت بلاکچین و hut 8 mining نیز بیشتر از 4 درصد و سهم شرکن ماراتون دیجیتال (Marathon Digita) که یکی از بزرگ ترین استخراج کنندگان بیت کوین است، نزدیک به 51 % کاهش یافته است.

گفتنی است که در حال حاضر نزدیک به 3.8 میلیارد دلار از بیت کوین های موجود در اختیار ماینرها قرار دارد. همچنین جالب است بدانید این میزان به نسبت اوایل نوامبر 50 درصد کاهش یافته است، در اوایل نوامبر این مبلغ 7.6 میلیارد دلار بوده است.

به این مطلب چند ستاره میدهید؟
[Total: 2 Average: 5]
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

تیم تحلیلی نیما شمسیان در سال 88 شکل گرفت که شامل با تجربه ترین و همچنین موفق ترین تریدر های ایرانی بود ، لذا تصمیم به ایجاد سایتی کردیم تا دانش و مهارت های خود را به سایر افراد بصورت رایگان ارائه دهیم . اسم سایت دلیل بر این نمیشود که فقط در باینری فعالیت داریم بلکه بازار اصلی ما فارکس و ارز های دیجیتال میباشد . پیشنهاد میشود حتما عضو کانال تحلیل های روزانه شوید چرا که دیدگاه شما را به کلی نسبت به تحلیل کردن بازار تغییر میدهد .

بروکر و صرافی های برتر

شبکه های اجتماعی ما