آموزش فارکس شمسیان

توییت ایلان ماسک: شیبا اینو ندارم!

توئیت ایلان ماسک

بنا بر توییت ایلان ماسک، روز گذشته یکی از یکی از طرفداران ارز دیجیتال شیبا اینو از ایلان ماسک پرسید که چه مقداری از این رمز ارز را دارد و وی با صراحت پاسخ داد که در این زمینه هیچ سرمایه گذاری نکرده است و هیچ شیبا اینویی را در اختیار ندارد.

جالب است بدانید، این اظهار نظر جنجالی مدیر عامل تسلا باعث شد تا قیمت شیبا اینو به طرز شگفت آئری 27 درصد سقوط را تجربه نماید.

طبق گزارش کریپتو پوتیتو، ایلان ماسک مدیر عامل کمپانی تسلا همچنین یکی از ثروتمند ترین افراد جهان، این گونه بیان کرده است که تا کنون در این ارز دیجیتال هیچ سرمایه گذاری نداشته است و هیچ شیبا اینویی ندارد.

این در حالی است که در طی رشد های اخیر ارز شیبا ایلان ماسک به عنوان یکی از چهره های تاثیر گذار بوده است.

ایلان ماسک شیبا اینو

ایلان در توییت جدید خود گفته است که به غیر از بیت کوین، اتریوم و دوج کوین هیچ ارز دیگری را در سبد دارایی خود ندارد.

بیشتر بخوانید: آموزش ثبت نام در کیف پول تراست والت

این شفاف سازی وی در رابطه با سبد دارایی های ارز دیجیتالی اش به همراه یک توصیه برای طرفداران افراطی وی همراه بود؛ تفاوتی نمی کند که طرفداری بیت کوین، اتریوم، شیبا اینو و یا هر ارز دیجیتال دیگری هستید، باور داشتن به یک ارز به اندازه اکوسیستم و خدماتی که حول آن شکل گرفته است هیچ اهمیتی ندارد.

ایلان ماسک:

تنها از روی کنجکاوی مقداری هش استرینگ ASCII به نام‌های بیت کوین، اتریوم و دوج کون خریدم. تمام ماجرا همین است. قبلاً هم گفته بودم که نباید تمام پول خود را در ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید. ارزش واقعی تولید محصول و ارائه خدمات به هم‌نوعان خودتان است، نه عرضه هر شکلی از پول.

با این وجود به نظر می رسد که مدیر عامل تسلا ارز دیجیتال دوج را به عنوان میم کوین اصلی در بازار به بسیاری از نسخه های کپی برداری شده همچون شیبا اینو ترجیح می دهد.

او در تلاش است تا دوج کوین را نسبت به قبل بهینه تر کند و آن را به یک ابزار سریع، ارزان و همچنین مقیاس پذیر در معاملات جهانی تبدیل نماید.

سقوط قیمت شیبا اینو پس از توییت ایلان ماسک

شیبا اینو که در طی هفته ی گذشته با رشد مواجه بود و یک جهش 50% را تجربه کرد، بلافاصله پس از توییت ایلان ماسک افت و سقوط قیمت را به همراه داشت.

در روز گذشته (2/ابان ماه) شیبا اینو به اوج قیمت تاریخی خود یعنی ۰.۰۰۰۰۴۲۱۷ رسید در واقع اگر شخصی در ابتدای سال تنها هزار دلار از این ارز را خریداری کرده بود، ارزش سرمایه او تا کنون به 500 میلیون دلار می رسید!!

اما جالب است بدانید این قیمت به سرعت پس از تویین ایلان ماسک 27 درصد کاهش یافت یعنی به ۰.۰۰۰۰۳۲۸۲ دلار رسید.

بسیاری از افرادی که از طرفداران و سرمایه داران شیبا اینو هستند به شدت از این شرایط عصبانی اند و از اینکه اظهارات ایلان ماسک می تواند تا این حد بر قیمت ارزهای دیجیتال اثر بگذارد انتقاد کردند و در حال حاضر خواستار این هستند که وابستگی های ارزش شیبا اینو به اظهار نظر های او پایان یابد.

یکی از کاربران توییتر نیز در مقابل این اتفاق و خطاب به صفحه ای که این سئوال را از ایلان ماسک پریده بود، اینگونه نوشت:

امیدوارم فهمیده باشی که دوباره نباید از ماسک در این رابطه سئوال بپرسی. پس از رسیدن به اوج تاریخی تقریباً برای چند ساعت هیچ رشدی را مشاهده نکردیم. تمام این راه را بدون او آمده‌ایم و [این اتفاق هم] تنها به خاطر حریص‌شدن تو بوده است.

به این مطلب چند ستاره میدهید؟
[Total: 4 Average: 4]
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

تیم تحلیلی نیما شمسیان در سال 88 شکل گرفت که شامل با تجربه ترین و همچنین موفق ترین تریدر های ایرانی بود ، لذا تصمیم به ایجاد سایتی کردیم تا دانش و مهارت های خود را به سایر افراد بصورت رایگان ارائه دهیم . اسم سایت دلیل بر این نمیشود که فقط در باینری فعالیت داریم بلکه بازار اصلی ما فارکس و ارز های دیجیتال میباشد . پیشنهاد میشود حتما عضو کانال تحلیل های روزانه شوید چرا که دیدگاه شما را به کلی نسبت به تحلیل کردن بازار تغییر میدهد .

بروکر و صرافی های برتر

شبکه های اجتماعی ما