آموزش فارکس شمسیان

عدم حمایت ایلان ماسک از متاورس و web3

عدم حمایت ایلان ماسک از متاورس

عدم حمایت ایلان ماسک از متاورس و web3 ؛ مدیر عامل دو شرکت بزرگ تسلا و اسپیس ایکس اعلام کرد که هیچ گونه حمایتی از دنیای مجازی متاورس و اکوسیستم WEB3  نمی کند.

ایلان ماسک این دو عرصه مجازی را تنها محیطی برای صحبت های شعار گونه و همچنین تاکتیک های بازاریابی می داند.

او در مصاحبه اخیر خود با رسانه Babylon Bee، گفته است که: به عقیده من شخصی وجود نخواهد داشت که تمام روز خود را صرف دیدن یک صفحه نمایشگر کند. در این رابطه همچنین بیان دارد که:

مردم در رابطه با متاورس صحبت های زیادی با من دارند، اما در حال حاضر لزوما نمی دانم که آیا وارد این محیط خواهم شد یا خیر! و هم اکنون هیچ حمایت یا انتقادی از آن نمی کنم.

فیبوناچی اصلاحی با خطوط حمایت و مقاومت

در زمینه صحبت در رابطه با محیط متاورس و فضای واقعیت مجازی، این کارآفرین می گوید که به عقیده او آینده ای وجود ندارد که در آن شخصی بخواهد دنیای واقعی را ترک کند و به جای آن وارد یک دنیای مجازی شود. ایلان ماسک می گوید برای مثال هدست های واقعیت مجازی را اگر در نظر بگیرید و تا به حال از آن استفاده کرده باشید متوجه منظور من می شوید، زیرا در زمان انجام بازی های کامپیوتری، این هدست ها سبب حرکت زدگی می شوند.

وی در این رابطه افزود:

در مدت زمان طولانی نورالینک (Neuralink) پیچیده، به خوبی می تواند شما را در محیط واقعیت مجازی قرار دهد. به عقیده من هنوز تا زمان غرق شدن در محیطی همچون متاورس فاصله زیادی داریم و این گونه صحبت ها بیشتر برای من شعارگونه اند.

توییت ایلان ماسک در رابطه با متاورس

وی پس از بیان اینکه هم اکنون هیچ درکی از مفهوم دقیق متاورس ندارد و این گونه بازارها بیشتر جنبه شعار گونه دارند، مردم هیچ گاه نمی خواهند که هدست VR را خریداری، استفاده و برای همیشه آن را ترک نکنند! بنابراین نتیجه می گیریم تمامی این صحبت ها نشان دهنده عدم حمایت ایلان ماسک از متاورس و web3 است.

وی همچنین در رابطه با شرایط ارز های دیجیتال این گونه گفت:
نابودی کریپتوکارنسی ها نا ممکن است، اما کند سازی روند پیشرفت آن برای دولت ها امری ساده و قابل انجام می باشد.
به این مطلب چند ستاره میدهید؟
[Total: 2 Average: 5]
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

تیم تحلیلی نیما شمسیان در سال 88 شکل گرفت که شامل با تجربه ترین و همچنین موفق ترین تریدر های ایرانی بود ، لذا تصمیم به ایجاد سایتی کردیم تا دانش و مهارت های خود را به سایر افراد بصورت رایگان ارائه دهیم . اسم سایت دلیل بر این نمیشود که فقط در باینری فعالیت داریم بلکه بازار اصلی ما فارکس و ارز های دیجیتال میباشد . پیشنهاد میشود حتما عضو کانال تحلیل های روزانه شوید چرا که دیدگاه شما را به کلی نسبت به تحلیل کردن بازار تغییر میدهد .

بروکر و صرافی های برتر

شبکه های اجتماعی ما