آموزش فارکس شمسیان

وضعیت بازار رمز ارزها در 20 آذر

اخبار ارزهای دیجیتال و وضعیت بازار

در ساعات نخست روز اول هفته (شنبه 20 آذرماه)، وضعیت بازار رمز ارزها کمی تغییر کرده و به حالت ترکیبی سبز و قرمز درآمده است.

طبق بررسی های انجام شده، ارزش بازار جهانی رمز ارزها هم اکنون 2.22 تریلیون دلار می باشد که این میزان به نسبت روز گذشته دارای افت 0.68 درصدی می باشد.

با این وجود، حجم کلی معاملات در طی 24 ساعت گذشته 1.4 درصد ارتقاء یافته و به عدد 106.2 میلیارد دلار رسیده است.

بیت کوین نیز با رشد کم (کمتر از یک درصد) به قیمت 48.54 هزار دلار معامله می شود، در این راستا قیمت اتریوم نیز با 2 درصد کاهش مواجه بوده و در حال حاضر با قیمت 3.973 هزار دلار معامله می شود.

آموزش ورود به سایت آلپاری

در رابطه با سایر رمز ارزها که در این مدت فعالیت زیادی داشته اند (همچون دوج کوین، شیبا، ریپل، کاردانو و بسیاری موارد دیگر) در محدوده قرمز قرار دارند و افت قیمت همراه بوده اند.

به این مطلب چند ستاره میدهید؟
[Total: 2 Average: 5]
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

تیم تحلیلی نیما شمسیان در سال 88 شکل گرفت که شامل با تجربه ترین و همچنین موفق ترین تریدر های ایرانی بود ، لذا تصمیم به ایجاد سایتی کردیم تا دانش و مهارت های خود را به سایر افراد بصورت رایگان ارائه دهیم . اسم سایت دلیل بر این نمیشود که فقط در باینری فعالیت داریم بلکه بازار اصلی ما فارکس و ارز های دیجیتال میباشد . پیشنهاد میشود حتما عضو کانال تحلیل های روزانه شوید چرا که دیدگاه شما را به کلی نسبت به تحلیل کردن بازار تغییر میدهد .

بروکر و صرافی های برتر

شبکه های اجتماعی ما