آموزش فارکس شمسیان

کراکن شرکت سپرده گذاری ارز دیجیتالی را خریداری کرد

کراکن سهام استکید را خریداری کرد

کراکن شرکت سپرده گذاری ارز دیجیتالی را خریداری کرد. صرافی بزرگ و معتبر کراکن در طی بیانه ای اعلام کرد که شرکت سرمایه گذاری استیکد را خریداری کرده است و این فعالیت خود را بزرگترین معامله (خرید) در دنیای ارزهای دیجیتال می داند.

در ادامه این خبر مسئولین کراکن هیچ اشاره ای به مبلغ هزینه شده برای به دست آوردن مالکیت این خرید اشاره نکرده است.

آموزش صرافی ایرانی رابکس

استیکد یک شرکت سپرده گذاری است که برای کاربران خود شرایط دسترسی به شبکه های اثبات سهام را فراهم می نماید. طبق بررسی ها اینگونه به نظر می رسد که هدف Keraken از این خرید ارائه خدمات بهتر و گسترده تر در زمینه سرمایه گذاری به کاربران و نهاد های بزرگ می باشد.

به گفته مدیر عامل صرافی کراکن (Jessy Powell)، با استفاده از این کار از این پس کاربران استیکد می توانند به سبد بازده صرافی دسترسی داشته باشند.

و همچنین مدیر عامل استیکد (Tim Ogilvie) نیز در این رابطه اشاره مستقیمی به تعهد و حمایت صرافی کراکن از شبکه های اثبات سهام داشت.

در این رابطه کراکن اعلام کرده است که تجارت و ارزش سهام آن بیش از 950 درصد رشد را تجربه کرده و این آمار در ماه نوامبر به 16 میلیارد دلار رسیده است.

به این مطلب چند ستاره میدهید؟
[Total: 1 Average: 5]
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

تیم تحلیلی نیما شمسیان در سال 88 شکل گرفت که شامل با تجربه ترین و همچنین موفق ترین تریدر های ایرانی بود ، لذا تصمیم به ایجاد سایتی کردیم تا دانش و مهارت های خود را به سایر افراد بصورت رایگان ارائه دهیم . اسم سایت دلیل بر این نمیشود که فقط در باینری فعالیت داریم بلکه بازار اصلی ما فارکس و ارز های دیجیتال میباشد . پیشنهاد میشود حتما عضو کانال تحلیل های روزانه شوید چرا که دیدگاه شما را به کلی نسبت به تحلیل کردن بازار تغییر میدهد .

بروکر و صرافی های برتر

شبکه های اجتماعی ما