آموزش فارکس شمسیان

قیمت بیت کوین در یک قدمی رکورد زنی مجدد !

بیت کوین در یک قدمی رکورد زنی مجدد

اگر از دنبال کنندگان ارزهای دیجیتال باشید، قطعا شاهد رشد قیمت بیت کوین در چند روز اخیر بوده اید، نمودار رشد این ارز دیجیتال همچنان صعودی است و بسیاری از کارشناسان معتقداند که در چند روز آینده ما به احتمال زیاد شاهد عبور قیمت بیت کوین از سقف قیمتی آن نسبت به قبل خواهیم بود.

میزان رشد بیت کوین در هفته گذشته نزدیک به 11% بوده است که میزان قابل توجهی می باشد!

اما رمزارزهای دیگری نیز بوده اند که در این هفته میزان رشد بیش تری را تجربه کرده اند. در این بین پولکادات با 22.6 درصد سود و بایننس کوین 20 درصد رشد در صدر جدول میزان رشد در این هفته بودند.

بازده بیت کوین در هفته‌ای که گذشت، حدود ۱۱ درصد بوده که رشد خوبی را داشته است. اما رمزارزهایی که بیشترین سود در هفته را تجربه کرده اند، پولکادات با سود ۲۲.۶ درصدی و بایننس کوین با رشد ۲۰ درصدی بوده است.

به احتمال زیاد در چند روز آتی شاهد عبور قیمت بیتکوین از سقف قیمتی قبلی خود خواهیم بود. 

قیمت بیت کوین

طبق گزارش سی ان بی سی، علت این رشد موافقت دولت آمریکا مبنی بر تصویب راه اندازی اولین صندوق سرمایه گذاری مبتنی بر بیت کویین است.

هدف اولیه از راه اندازی این صندوق، امکان معامله کردن سهام با استفاده از سرمایه سرمایه گذارانی است که علاقه به فعالیت در زمینه ارزهای دیجیتال را دارند اما در این زمینه اطلاعات کافی ندارند.

وزارت خزانه داری آمریکا در طی بیانه ای از تمامی صرافی های ارائه دهنده خدمات ارزی خواسته است تا با استفاده از ابزارهای خود جلوی نقض تحریم های این کشور و دسترسی اشخاص حقیقی و همچنین حقوقی که تحریم شده اند به نظام دلاری بگیرند.

بیت کوین

بیت کوین با اختصار BTC به عنوان پادشاه رمز ارزها یک دارایی دیجیتال تسن که در حال حاضر با ارزش حدود 1.175 تریلیون دلار رتبه 1 بازار را در دست گرفته و سهمی معادل 45.13% از کل بازار را به خود اختصاص داده است.

اتریوم

اتریوم با اختصار ETH یک ارز دیجیتال دیگر است که رتبه 2 را در بازار رمز ارزها به خود اختصاص داده است، ارزش این ارز در حال حاضر حدود 450 میلیارد دلار است و تقریبا 17.32% از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

بایننس کوین

بایننس کوین با اختصار BNB دیگر رمز دیجیتال است که رتبه 3 را به خود اختصاص داده است. ارزش آن حدود 81.92 میلیارذ دلار می باشد.

به این مطلب چند ستاره میدهید؟
[Total: 1 Average: 5]
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

تیم تحلیلی نیما شمسیان در سال 88 شکل گرفت که شامل با تجربه ترین و همچنین موفق ترین تریدر های ایرانی بود ، لذا تصمیم به ایجاد سایتی کردیم تا دانش و مهارت های خود را به سایر افراد بصورت رایگان ارائه دهیم . اسم سایت دلیل بر این نمیشود که فقط در باینری فعالیت داریم بلکه بازار اصلی ما فارکس و ارز های دیجیتال میباشد . پیشنهاد میشود حتما عضو کانال تحلیل های روزانه شوید چرا که دیدگاه شما را به کلی نسبت به تحلیل کردن بازار تغییر میدهد .

بروکر و صرافی های برتر

شبکه های اجتماعی ما