آموزش فارکس شمسیان

افزایش قیمت بیت کوین پس از لو رفتن فرمان بایدن!

جانت یلن (Janet Yellen) وزیر امور خزانه داری آمریکا امروز اشتباها بیانه جو بایدن در رابطه با ارزهای دیجیتال را منتشر کرد و این موضوع سبب افزایش قیمت بیت کوین به 42 هزار دلار در ساعات اولیه امروز شد. این گونه که از متن بیانه مشخص بود، دولیت آمریکا و جو بایدن در رابطه با ارز های دیجیتال برنامه  و رویکرد مثبت در نظر دارند.

به گزارش سایت خبری کوین دسک (CoinDesk)، در ساعات اولیه امروز (۱۸ اسفند ۱۴۰۰)، بعد از آنکه جانت پلن جزئیات مربوط به پلن ارزهای دیجیتال را منتشر کرد، بیت کوین با افزایش قیمت ۸ درصدی مواجه شد و به دنبال این افزایش قیمت بیت کوین سایر رمز ارزها نیز با برنامه مثبتی پیش رفتند و افزایش قیمت را تجربه کردند. طبق اطلاعات لو رفته در این زمینه به نظر می‌رسد که بایدن قصد دارد با اجرای فرمان قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال سبب منفعت شهروندان آمریکایی و کاربران و کسب و کارهایی که در این زمینه فعالیت دارند شود.

وزیر امور خزانه داری در این بیانه آورده بود که:

جو بایدن حامی تمام نوآوری‌هایی است که با مسئولیت‌پذیری همراه هستند، چرا که این فرمان و تصمیم گیری سبب یکپارچگی  در دستگاه‌های مختلف ایالت متحده کخ از ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند می‌شود.

پلن همچنین گفت: طبق بیانیه اجرایی رئیس جمهور بایدن، ما موظف شده‌ایم که با همکاری سایر سازمان‌های دولتی گزارشی را در رابطه با آینده پول و سیستم‌های اجرایی قابل پرداخت ارائه دهیم.

همانطور که در بازار مشاهده می‌کنید، بلافاصله بعد از منتشر شدن این بیانیه افزایش قیمت بیت کوین را شاهد بودیم (قیمت: ۴۱.۹۰۰ دلار) در ادامه این روند سایر ارزهای مطرح بازار (اتریوم، سولانا و..) نیز با جهش نسبتا مشابه همراه بودند.

افزایش قیمت بیت کوین

در این راستا کامرون وینکلواس (بیانگذار صرافی Gemini) که یکی از مشهور ترین و شناخته شده ترین چهره ها در زمینه ارزهای دیجیتال است ، در توئیتر خود متنی را منشر کرده است و نوشته:

اینگونه که از بیانیه یلن می‌توان برداشت کرد، جو بایدن قصد دارد تا با ایجاد نگاهی مثبت به ارزهای دیجیتال سبب هماهنگی هرچه بیشتر در رابطع با ارزهای دیجیتال و یک روکرد همه جانبه برای سیاست‌های رمز ارزها شود و از نوآوری‌های موجود در این زمینه حمایت کند.

وینکلواس همچنین افزود: من از این رویکرد سازنده جهت قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال برای حفظ موقعیت آمریکا که به عنوان رهبر ارزهای دیجیتال است دفاع می‌کنم.

فرمان اجرایی دولت جو بایدن که منتشر شده است، به شدت مورد توجه فعالان و افراد بزرگ در این زمینه بوده و یک از مهم ترین دلایل این میزان ری اکشن و توجه بالا، بحث هایی است که در رابطه با استفاده سرمایه داران روس از رمز ارزها جهت دور زدن تحریم ها به وجود آمد. در این راستا، برخی از کارشناسان پیشی کردند که بایدن باید در برخورد با ارزهای دیجیتال باید قوانین و رویکرد های سخت گیرانه ای را در نظر بگیرد.

با این وجود، با اینکه این بیانه سبب افزایش قیمت بیت کوین و سایر ارزها شده و در این زمینه دیدگاه مثبتی برای ارزهای دیجیتال ایجاد شده است، وزیر خزانه داری آمریکا همچنان در رابطه با امکان سوء استفاده از ارزهای دیجیتال برای انجام فعالیت‌های مجرمانه اظهار نگرانی می‌کند.

این بیانیه در وب سایت خزانه داری آمریکا منتشر و سپس برداشته شد.

به این مطلب چند ستاره میدهید؟
[Total: 2 Average: 5]
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

تیم تحلیلی نیما شمسیان در سال 88 شکل گرفت که شامل با تجربه ترین و همچنین موفق ترین تریدر های ایرانی بود ، لذا تصمیم به ایجاد سایتی کردیم تا دانش و مهارت های خود را به سایر افراد بصورت رایگان ارائه دهیم . اسم سایت دلیل بر این نمیشود که فقط در باینری فعالیت داریم بلکه بازار اصلی ما فارکس و ارز های دیجیتال میباشد . پیشنهاد میشود حتما عضو کانال تحلیل های روزانه شوید چرا که دیدگاه شما را به کلی نسبت به تحلیل کردن بازار تغییر میدهد .

بروکر و صرافی های برتر

شبکه های اجتماعی ما