آموزش فارکس شمسیان

ایردراپ 500 میلیون دلاری در انتظار دارندگان ریپل و سولو

تمامی آدرس های حاوی توکن های SOLO و همچنین XRP که تا تاریخ 24 دسامبر توسط اوراکل سولوژنیک تراست لاین ایجاد کرده باشند، در این برنامه ایردراپ شرکت داده می شوند و نهایتا تا تاریخ 20 ژانویه توکن های خود را دریافت خواهند کرد.
گفتنی است که در این ایردراپ 100میلیون توکن به دارندگان ریپل و 100 میلیون توکن به دارندگان سولو اعطا خواهد شد.

چطور ایردراپ توکن سولو را دریافت کنیم؟

ایردراپ 500 میلیون دلاری ریپیل

طبق بیانیه اعلام شده توسط سولوژنیک در 11 نوامبر،  آن ها تصمیم خود را برای ایجاد و توسعه یک بازار کاملا غیرمتمرکز NFT در دفتر مرکزی ریپل به منظور بهره مندی بیشتر کارمندان با کاهش هزینه های تراکنش ها اعلام کرد.

ردراپ از توکن‌هایی که در حال حاضر در صندوق جامعه سولو (SCF) و صندوق توسعه سولو (SEF) قفل شده‌اند، تهیه می‌شود که برای ایجاد و گسترش جامعه SOLO در زمان راه‌اندازی اکوسیستم در اوایل سال 2020 طراحی شده‌اند.

کاربرد ایکوئیتی در فارکس

در حال حاضر ایردراپ از توکن هایی که هم اکنون در صندوق جامعه سولو و صندوق توسعه سولو قرار دارند، تهیه و ایجاد می شود و در واقع این کار جهت گسترش جامعه سولو طراحی شده است.

گفتنی است که این رویداد در تاریخ 3 ام دی مای 1400 در ساعت 20:00(به وقت آمریکا) برای تمامی کیف پول های ریپل و سولو که با trustline با اوراکل سولوژنیک ایجاد کرده اند صورت بگیرد در نظر گرفته شده است.

در واقع شما نیاز به انجام شرایط خاصی برای دریافت ایردراپ توکن سولو ندارید و تا 24 دسامبر یا همان 3 ام دی ماه زمان دارید تا مراحل لازم را (در تصاویر زیر مراحل آورذه شده است) طی کنید:

راهنمای دریافت ایردراپ ریپل

نحوه دریافت ایردراپ

همچنین لازم به ذکر است بدانید، می توانید دارایی های خود را در صرافی های متمرکزی که از airdrop پشتیبانی می نمایند نگهداری و یا مستقیما آن ها را از کیف پول خود با ایجاد یک تراست لاین مطالبه نمایند.

به این مطلب چند ستاره میدهید؟
[Total: 8 Average: 5]
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

تیم تحلیلی نیما شمسیان در سال 88 شکل گرفت که شامل با تجربه ترین و همچنین موفق ترین تریدر های ایرانی بود ، لذا تصمیم به ایجاد سایتی کردیم تا دانش و مهارت های خود را به سایر افراد بصورت رایگان ارائه دهیم . اسم سایت دلیل بر این نمیشود که فقط در باینری فعالیت داریم بلکه بازار اصلی ما فارکس و ارز های دیجیتال میباشد . پیشنهاد میشود حتما عضو کانال تحلیل های روزانه شوید چرا که دیدگاه شما را به کلی نسبت به تحلیل کردن بازار تغییر میدهد .

بروکر و صرافی های برتر

شبکه های اجتماعی ما