آموزش فارکس شمسیان

آیا چین ممنوعیت استخراج بیت کوین را لغو می کند؟

استخراج بیت کوین

آیا چین ممنوعیت استخراج بیت کوین را لغو می کند؟ مقامات چینی به دنبال تغییر شیوه نامه های خود هستند که قصد دارند استخراج ارز های دیجیتال را به لیست فعالیت های صنعتی که از رده خارج شده اند اضافه کند . ممکن است مقررات استخراج بیت کوین در این کشور دچار تغییرات شود زیرا باز نگری شیوه نامه ها در این کشور با نظرات عمومی انجام میشود . .

هفته گذشته مقامات چین پیش نویس طرحی مبنی بر استخراج ارز های دیجیتال منتشر کردند که تا به این لحظه برای نظرات عمومی درخواستی در این خصوص صادر نشده است ..
سازمان های وابسته به دولت مرکزی این کشور که کمیسیون توسعه و بهسازی ملی چین جزو آن است پنجشنبه هفته گذشته اطلاعیه ای با این مضمون منتشر کرد که قصد دارد شیوه نامه مربوط به ساختار صعتی را که در سال 2019 به روز رسانی شده را بازنگری کند . .

بیشتر بخوانید: آموزش ثبت نام در صرافی بیتستان 

البته بازنگری این شیوه نامه ها تنها یک دلیل دارد و آن هم استخراج ارز های دیجیتال است که به تدریج باید از اقتصاد این کشور حذف شوند ..
انتشار این اطلاعیه باعث شده که فعالان حوزه ارز های دیجیتال گزارش هایی مبنی بر اینکه این تصمیم نشانه ای برای تجدید نظر درباره ممنوعیت استخراج ارز های دیجیتال که همزمان با صعودی شدن بازار بیت کوین است و اما این ادعا دارای اطلاعات نادرستی است که میتوان گفت دروغ است . .

نظرات عمومی باعث تغییر در سیاست های چین میشود برای مثال در جریان به روز رسانی شیوه نامه سال 2019 پیشنهاد کمیسیون توسعه و بهسازی بر این بود که استخراج ارز های دیجیتال به لیست صنایعی اضافه شود که باید به تدریج کنار گذاشته شود .

همچنین نظرات عمومی از طرف مقاقامات اجرایی میتواند کاملا تشریفاتی باشد. زمانی که کمیسیون توسعه و بهسازی منطقه مغولستان طرح ممنوعیت فعالیت مرتبط با استخراج بیت کوین را ارائه دادند در حالی که زمان پاسخگویی به نظرات عمومی یک ماه است .

ممنوعیت استخراج بیت کوین در چین

میان بازنگری جدید و موارد قبلی تفاوت ها وجود دارد که کمیسیون بهسازی تصمیم خود را از یک ماه پیش اعلام کرده است.
ممنوعیت فعالیت های ستخراج ارز های دیجیتال که از سوی شورای چین کمیسیون توسعه و بهسازی این کشور در 24 سپتامبر اعلام شد که مجدد بازنگری خواهد شد این طرح و استخراج ارز های دیجیتال را به صنایع خارج از رده اضافه خواهد کرد که این کمیسیونبا گذشت یک ماه هنوز نتیجه ای ارائه نداده است .
اولین شیوه نامه کمیسیون توسعه و بهسازی چین مربوط به نوسازی ساختار صنعتی این کشور است که در سال2005 منتشر شده و تا کنون به صورت دوره ای در سال 2019 اخرین مورد به روزرسانی شده ..
انجام این بروز رسانی ها با هدف اطلاع رسانی به مردم و همچنین حمایت دولت و حفظ یا حذف برخی از صنایع خاص است که مقامات بتوانند مدیریت لازمه را در اقدامات بعدی داشته باشند .

بازنگری‌های عمومی پیش از انتشار نسخه نهایی شیوه‌نامه و از طریق دریافت نظراتی عمومی انجام می‌شود. در نتیجه هر شخصی که در این کشور با ممنوعیت فعالیت‌های مرتبط با استخراج مخالف است، می‌تواند نظر خود را به گوش مقامات چینی برساند؛ با این حال بسیار بعید به نظر می‌رسد که نظرات مخالف بر روند تصمیم‌گیری مقامات این کشور تأثیر بگذارد
پیش از انتشار اخرین نسخه نهایی شیوه نامه بازنگری های لازمه از طریق نظرات عمومی انجام میشود . و هر شخصی که مخالفتی با ممنوعیت استخراج و فعالیت های مرتبط را دارد میتواند نظر خود را به گوش مسئولان چینی انتقال دهد . لازم به ذکر است که بعید است نظرات مخالفان تاثیری در تصمیمات مقاقامات این کشور داشته باشد .

به این مطلب چند ستاره میدهید؟
[Total: 2 Average: 5]
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

تیم تحلیلی نیما شمسیان در سال 88 شکل گرفت که شامل با تجربه ترین و همچنین موفق ترین تریدر های ایرانی بود ، لذا تصمیم به ایجاد سایتی کردیم تا دانش و مهارت های خود را به سایر افراد بصورت رایگان ارائه دهیم . اسم سایت دلیل بر این نمیشود که فقط در باینری فعالیت داریم بلکه بازار اصلی ما فارکس و ارز های دیجیتال میباشد . پیشنهاد میشود حتما عضو کانال تحلیل های روزانه شوید چرا که دیدگاه شما را به کلی نسبت به تحلیل کردن بازار تغییر میدهد .

بروکر و صرافی های برتر

شبکه های اجتماعی ما